home Icon
  • ბელგია
  • ბრიუსელი
home Icon

ვირტუალური ოფისი ბრიუსელში

/მყისიერი წარმომადგენლობა/სამუშაო სივრცე მოთხოვნისთანავე
შექმენით თქვენი კომპანიის წარმომადგენლობა ვირტუალური ოფისის მეშვეობით შემდეგ მდებარეობაზე: ბრიუსელში. სამუშაო სივრცეების ჩვენი ფართო გლობალური ქსელი ნამდვილ ბიზნეს-მისამართს განიჭებთ მთავარ მდებარეობებზე, ფოსტის დამუშავების არაერთი ვარიანტითა და ზარებზე პასუხის სერვისებით, პლუს საკონფერენციო დარბაზებსა და სამაგიდო სივრცეზე წვდომით, როცა დაგჭირდებათ.
რა სახით შეგვიძლია დახმარების გაწევა ბრიუსელში:
  • bullet Iconპროფესიონალური ბიზნეს მისამართი პრესტიჟულ ადგილზე
  • bullet Iconსატელეფონო ზარების დამუშავების მომსახურება
  • bullet Iconზოგი პაკეტი მოიცავს გლობალური ბიზნეს-ლაუნჯებისა და დღიური ოფისებით სარგებლობის საშუალებას
ახლავე ყიდვა
phone iconან დაგვირეკეთ+44 20 3839 9912

თქვენს საჭიროებებზე მორგებული მოქნილი სამუშაო სივრცე

ჩვენი სრულად ადაპტირებადი ოფისები დასაქირავებლად ხელმისაწვდომია საათობრივად, დღიურად ან დროის ნებისმიერი პერიოდით.

პირადი ოფისები

მოხმარებისთვის გამზადებული, სრულად აღჭურვილი ოფისები, რომელთაც გააჩნიათ ყველაფერი, რაც პროდუქტიულად მუშაობაში დაგეხმარებათ.

  • calendarთვიურად ან წლიურად
  • Teamsყველა ზომის გუნდი
€ 169-დან თითო პირზე ყოველთვიურად

ინდივიდუალური ოფისები

როცა არსებული დიზაინი არასაკმარისია. მოაწყვეთ ფართი თქვენი გემოვნებით, მათ შორის ავეჯი და ფერები.

  • brandთვიურად ან წლიურად + პერსონალიზებული
  • Teamsყველა ზომის გუნდი
€ 169-დან თითო პირზე ყოველთვიურად

დღიური ოფისები

პროფესიონალებისთვის გამიზნული ოფისები, რომლებიც ხელმისაწვდომია მოთხოვნისთანავე. იდეალური გამოსავალია მათთვის, ვისაც უბრალოდ სამუშაოზე კონცენტრირება სჭირდება.

  • 24 hour accessსაათობრივად ან დღიურად
  • Teamsყველა ზომის გუნდი
€ 45-დან ყოველდღიურად

საოფისე ფართების წევრობა

დღიური ოფისების ქირაობის მოქნილი ვარიანტები მსოფლიოს ათასობით ადგილმდებარეობაზე.

  • Flexible payment5, 10 ან შეუზღუდავი დღეების რაოდენობა ყოველთვიურად
თვეში € 179-დან

დახმარება გჭირდებათ?

ზარის დაჯავშნა სპეციალისტთან.

  • სპეციალისტები მსოფლიოს მასშტაბით
  • სხვადასხვა ვარიანტების განხილვა
  • მიიღეთ პერსონალიზებული შემოთავაზება
  • დარეგისტრირდით და დაიწყეთ მუშაობა
ისარგებლეთ თავისუფალი სამუშაო ადგილით ან დაჯავშნეთ პირადი ოფისი ათასობით ბიზნეს-ცენტრში.

პირადი მაგიდა

იქირავეთ ადგილების საჭირო რაოდენობა მოქნილი პირობებით საზიარო ოფისში. მოიცავს ბიზნეს-მისამართსა და სასაწყობე ადგილს.

  • Office deskდაჯავშნილი უცვლელი სამუშაო სივრცე
€ 159-დან თითო პირზე ყოველთვიურად

საერთო სამუშაო სივრცე დღის განმავლობაში

ისარგებლეთ ჩვენი გასაოცარი ღია ტიპის ოფისებით ნებისმიერ დროს.

  • 24 hour accessსამუშაო მაგიდა ერთი საათით ან მთელი დღის განმავლობაში
€ 19-დან ყოველდღიურად

საერთო სამუშაო სივრცის წევრობით

უფრო ხშირად გსურთ ჩვენი სამუშაო ადგილებით სარგებლობა? იქირავეთ სამუშაო ადგილი 5, 10 ან შეუზღუდავი დღეებით ყოველ თვე.

  • Flexible paymentსამუშაო მაგიდა ხელმისაწვდომია სურვილისამებრ
თვეში € 99-დან

დახმარება გჭირდებათ?

ზარის დაჯავშნა სპეციალისტთან.

  • სპეციალისტები მსოფლიოს მასშტაბით
  • სხვადასხვა ვარიანტების განხილვა
  • მიიღეთ პერსონალიზებული შემოთავაზება
  • დარეგისტრირდით და დაიწყეთ მუშაობა
ვირტუალური წარმომადგენლობა გჭირდებათ დამატებითი მომსახურებებით? თქვენთვის შესაფერისი ვარიანტი გვაქვს.

ბიზნეს მისამართი

გაზარდეთ ბიზნესი პრესტიჟული და ვირტუალური მისამართით 4 000-ზე მეტი ადგილმდებარეობიდან ერთ-ერთზე.

  • Globalვირტუალური წარმომადგენლობა ნებისმიერ ადგილას
თვეში € 55-დან

ვირტუალური ოფისი

პრესტიჟული ბიზნეს-მისამართი სატელეფონო ზარების მიღებით, ვირტუალური მიმღები-რეგისტრატორითა და ბიზნეს-ლაუნჯების გლობალურ ქსელზე წვდომით.

  • საოფისე ფართებიჩვენი ყველზე პოპულარული პაკეტი
თვეში € 119-დან

ვირტუალური ოფისი პლუს

ყველა მომსახურება, რომელიც შედის „ვირტუალური ოფისის“ პაკეტში, პლუს საკონფერენციო დარბაზებით სარგებლობის საშუალება ყოველ თვეში 5 დღით.

  • წევრობაჩვენი ყოვლისმომცველი პაკეტი
თვეში € 175-დან

დახმარება გჭირდებათ?

ზარის დაჯავშნა სპეციალისტთან.

  • სპეციალისტები მსოფლიოს მასშტაბით
  • სხვადასხვა ვარიანტების განხილვა
  • მიიღეთ პერსონალიზებული შემოთავაზება
  • დარეგისტრირდით და დაიწყეთ მუშაობა
საკონფერენციო დარბაზები ნებისმიერი მიზნისთვის მსოფლიოს ნებისმიერ ადგილას. დაჯავშნეთ საათობრივად, დღიურად ან დროის ნებისმიერი პერიოდით.

საკონფერენციო დარბაზი

იდეალური ადგილები შეხვედრებისთვის, თანამშრომლობისა და გასაუბრებებისთვის. შეგიძლიათ იქირაოთ საათობრივად, ჩვენი ადგილობრივი გუნდი ყოველთვის მზადაა დაგეხმაროთ.

  • იკითხეთ ახლავეაირჩიეთ 10 000-ზე მეტი ვარიანტიდან
€ 25-დან ერთ საათში

გასაუბრებების ჩასატარებელი სივრცე

პროფესიონალური, კერძო სივრცე კანდიდატებთან გასაუბრებისთვის, წლიური შეჯამებებისთვის ან კვლევითი ჯგუფებისთვის.

  • Teamsკარგი პირველი შთაბეჭდილება
€ 25-დან ერთ საათში

ტრენინგების ოთახი

იდეალურია, როცა გჭირდებათ სატრენინგო სესიებისთვის სპეციალურად შექმნილი სივრცე სამუშაო მაგიდებით, დაფებით და ეკრანებით.

  • No capitalსწავლებისთვის აღჭურვილი
€ 25-დან ერთ საათში

დირექტორთა საბჭოს ოთახები

პროფესიონალებისთვის გამიზნული ოფისები, რომლებიც ხელმისაწვდომია მოთხოვნისთანავე. იდეალური გამოსავალია მათთვის, ვისაც უბრალოდ სამუშაოზე კონცენტრირება სჭირდება.

  • Teamsგასაოცარი გარემო კლიენტებისა და თანამშრომლებისთვის
€ 25-დან ერთ საათში

დახმარება გჭირდებათ?

ზარის დაჯავშნა სპეციალისტთან.

  • სპეციალისტები მსოფლიოს მასშტაბით
  • სხვადასხვა ვარიანტების განხილვა
  • მიიღეთ პერსონალიზებული შემოთავაზება
  • დარეგისტრირდით და დაიწყეთ მუშაობა

ვირტუალური ოფისი ბრიუსელში

    Chancelier

    Sinter-Goedeleplein 14, Brussels, 1000, BEL

    Expand your business at Chancelier’s prestigious office building in thriving Brussels. Boasting a robust economy, the region contributes to one fifth of Belgium’s GDP. With approximately 50,000 businesses in Brussels, the city’s infrastructure is very favourable for starting up a new business. Pick your preferred way to commute with Gare Centrale Bus Stop, Centrale Subway Station, and Brussel-Centraal Train Station just a 140m, 170m and 350m walk away, respectively. Get client relationships off the ground by greeting them at Brussels Airport, before becoming better acquainted on the 11.8km drive back to premium workspace waiting for you all.

    Professional office space awaits at Chancelier, Brussels. Make an instant impression on a grand scale in this newly built property, standing out with elegant finishes in the central business district. Get your head down in our quiet private offices, or get together with colleagues and clients in fully furnished coworking spaces and modern meeting rooms. Business-grade WiFi is always a click away. Need to get away from your desk? Relax on the roof terrace or in the patio area. Once work is done, discover what Brussels has to offer with fine Belgian restaurants, museums and theatres in the local area.

    red-dot-label

    ბიზნეს-ცენტრი მალე გაიხსნება

    პირადი ოფისები დაწყებული€ 429 /თვგაიგეთ ფასები
    ოფისები ერთი დღით -დან€ 109 /დღახლავე დაჯავშნა

    Kolonienstraat 11

    Koloniënstraat 11, Brussels, 1000, BEL

    Build your reputation with a base at beautiful Koloniënstraat 11. Travel easily with the central station just steps away, and bus and tram stops nearby. Focus in quiet, modern surroundings with attractive arched windows and lots of light from the impressive marble and glass atrium.

    Take a break with a coffee outside on the terrace. And after work, the historic Grand Place, with its elegant architecture and excellent restaurants, is less than 10 minutes’ walk away.

    Manhattan Meeting Center

    Avenue du Boulevard 21 1st floor, Brussels, 1210, BEL

    Back your business by hosting your meetings in our outstanding space in the heart of Brussels North & Financial District. Feel inspired by high-end design to do your best work in the Manhattan Meeting Center. a premier building in a prime location.

    There’s ample parking for cars and cycles and you can access Rogier Metro from within the building. Soak in the spectacular views across the city from the 3rd floor terrace and relax in the winter garden spanning four floors. When you take a break, you’re in the heart of the buzzing city center of Brussels, packed with shops, green spaces and culture.

    პირადი ოფისები დაწყებულიგთხოვთ, დაგვირეკოთგაიგეთ ფასები
    ოფისები ერთი დღით -დან€ 99 /დღახლავე დაჯავშნა

    Manhattan Center

    Avenue du Boulevard 21 5th floor box 5, Brussels, 1210, BEL

    Achieve maximum productivity in Brussels at buzzing co-working hub, Manhattan Center. Centrally located in the business district, with Rogier metro stop and shopping street Rue Neuve on its doorstep, you’re well placed for exploring this vibrant city. Across 29 floors of this spectacular glass-clad building, the chic meeting rooms, spotless break-out areas and cosy offices are designed to inspire even the most discerning modern professional. Stylish furnishings, three terraces, a gym and onsite restaurants are all yours for the relishing, while a unique winter garden spanning four floors sits at the heart of this communal space.

    This is a true no-comforts-spared workspace, jazzed up with quirky design features and pastel accents. In-house services such as dry-cleaning and tailoring are available from reception. And amenities aside, you’ll notice a unique community feel here, working alongside the many businesses that call the Manhattan Center home. Outside the daily grind, excellent shopping, dining and cultural highlights nearby ensure you’ll never be short of things to fill your schedule.

    პირადი ოფისები დაწყებული€ 365 /თვგაიგეთ ფასები
    ოფისები ერთი დღით -დან€ 109 /დღახლავე დაჯავშნა

    სოფისე პაკეტები რეგულარული მოხმარებისთვის.

    საოფისე ფართების წევრობა გთავაზობთ ბიზნეს-ცენტრის მომსახურებას ყველა დიდ ქალაქში. დაბალი ფასებით და მოქნილი პირობებით.

    საოფისე სივრცეები (ყოველთვიური ფასებით)

    5 დღე(€ 179 თვეში
    10 დღე(€ 269 თვეში
    30 დღე(€ 435 თვეში

    ბრიუსელი ჩვენი მომსახურებით სარგებლობს

    Home to the European Union’s leading institutions and the headquarters of many international companies, Brussels is a globally respected business destination. Use the Belgian capital’s global reputation to your advantage with a credibility-boosting virtual office in the city.

    ვირტუალური ოფისები, ბრიუსელში რომლებიც თქვენთვის მუშაობენ
    Gain an instant presence in a renowned capital city with a virtual office in Belgium. Strengthen your image with a prime address in one of the world’s most sought-after business locations. Add a local phone number with call answering for an extra professional touch. And when you need somewhere to work or meet clients, book a serviced workspace quickly and easily.
    გაეცანით სხვა ადგილებს ბრიუსელში
    ვირტუალური ოფისი იქსელში (3),ვირტუალური ოფისი სენ-ჟილში (3)
    ან გაეცანით მთლიან ვირტუალური ოფისის ქსელს ბელგიაში .

    პასუხები ვირტუალურ ოფისთან დაკავშირებულ კითხვებზე ბრიუსელში

    ჩვენი გუნდი მზადაა თქვენს კითხვებს უპასუხოს.
    დააფუძნეთ თქვენი ბიზნესი ბრიუსელში ვირტუალური ოფისის გამოყენებით. ჩვენ ამ ტერიტორიაზე გვაქვს ხელმისაწვდომი ვირტუალური ოფისის ლოკაციები, რომელთა ღირებულებაა თვეში € 55 -დან თვეში € 172 -მდე.
    Regus-ში ჩვენ გთავაზობთ სხვადასხვა სახის პროფესიონალური ვირტუალური ოფისის სერვისებს, ბრიუსელში რათა დაგეხმაროთ ყველა შესაძლებლობის მაქსიმალურად გამოყენებაში. აირჩიეთ ახალი ბიზნეს მისამართი მოსახერხებელ ადგილას, ჩვენი ვირტუალური ოფისების პაკეტების ნაწილის სახით. ჩვენ ასევე შეგვიძლია მოგცეთ ადგილობრივი ტელეფონის ნომერი, გაგიწიოთ სატელეფონო ზარების დამუშავების და ფოსტის გადამისამართების სერვისები, ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ ფოკუსირება მოახდინოთ იმაზე, რაც მნიშვნელოვანია და დანარჩენი მოგვანდეთ ჩვენ. ჩვენი ვირტუალური ოფისის და ვირტუალური ოფისის პლუს პაკეტები ასევე გაძლევთ შეუზღუდავ წვდომას ჩვენს ბიზნეს ლაუნჯებზე. პლუს პაკეტში ასევე შედის ოფისის ან ერთობლივი სამუშაო სივრცის გამოყენება თვეში ხუთი დღის განმავლობაში.
    თუ არ გსურთ გრძელვადიანი ვალდებულების აღება, ჩვენი ვირტუალური ოფისები ხელმისაწვდომია მინიმუმ ერთი თვიდან ყოველთვიური ხელშეკრულების საფუძველზე.
    ქვეყნების და რეგიონების უმრავლესობაში შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი ახალი ვირტუალური ოფისის მისამართი თქვენს ყველა მარკეტინგულ საშუალებაში, მათ შორის თქვენს ვებსაიტზე, სავიზიტო ბარათებსა და ბლანკებზე. გთხოვთ, გაითვალისწინეთ, რომ ვირტუალური ოფისის რეგულაციები განსხვავდება ქვეყნისა და რეგიონების მიხედვით. პაკეტები შესაძლოა ზოგ ტერიტორიაზე არ იყოს ხელმისაწვდომი, რადგანაც ვრცელდება შეზღუდვები. ზოგ რეგიონში კომპანიის რეგისტრაცია ვირტუალური ოფისის მისამართზე დაუშვებელია. შეძენამდე, ყოველთვის გაესაუბრეთ გაყიდვების წარმომადგენელს ადგილობრივი კანონებისა და რეგულაციების შესახებ.
    ჩვენ გვესმის, რომ ბიზნესში ყველაფერი შეიძლება სწრაფად შეიცვალოს. თუ გჭირდებათ თქვენი მისამართის სხვა ცენტრში გადატანა, ჩვენ ამას გავაკეთებთ დამატებითი საფასურის გარეშე.
    თქვენი ვირტუალური ოფისის გეგმის შესაცვლელად ან გასაუქმებლად, გთხოვთ, გაესაუბროთ ჩვენი გუნდის ერთ-ერთ წევრს დღეს.
    ჩვენ შეგვიძლია თქვენი ფოსტის გაგზავნა ყოველდღიურად, ყოველკვირეულად ან ყოველთვიურად მცირე დამატებითი საფასურის სანაცვლოდ. ჩვენ აგრეთვე შეგვიძლია დავასკანეროთ და ციფრულად გამოგიგზავნოთ თქვენი ფოსტა ან შეგიძლიათ პირადად წაიღოთ თქვენი წერილები თქვენი ვირტუალური ოფისის მისამართიდან.
    ყველა ჩვენი ვირტუალური ოფისი მუშაობს რეალური ბიზნეს ცენტრებიდან, რომლებიც დაკომპლექტებულია ადგილზე მომუშავე პროფესიონალთა გუნდებით. ისინი განკარგავენ თქვენს ფოსტას ან გადაგიგზავნიან თქვენს კორესპონდენციას, ხოლო ჩვენი დატრენინგებული ვირტუალური მიმღები-რეგისტრატორები უპასუხებენ თქვენს ზარებს.
    თქვენ შეგიძლიათ ისარგებლოთ გამოყოფილი რეგიონული ან ეროვნული ნომრით და დაამატოთ მეტი სანდოობა თქვენს ფუნქციონირებას ადგილობრივ დონეზე.

    * ყველა მოცემული ფასი ვარგისია მოთხოვნის დროს, 24-თვიან ხელშეკრულებებზე დაყრდნობით. ფასები შესაძლოა შეიცვალოს და დამოკიდებული იქნება სპეციფიურად არჩეულ პროდუქტებსა და სერვისებზე. საოფისე ფართებისა და საერთო სამუშაო სივრცეების ფასები მოცემულია თითო ადამიანზე თვეში და დამოკიდებულია ინვენტარის ხელმისაწვდომობაზე. მოქმედებს წესები და პირობები.